Tävling på lördag


Till på lördag har jag anmält mig till en tävling på Wången, arrangerad av Wångens elever. Man får inte vara nervöst lagd eller förvänta sig information (ryttarebrev) allt för tidigt. Men torsdag, två dagar innan, är väl inte för tidigt, eller?

Inte ett pip, varken på mailen, Wångens hemsida eller någon annanstans, vad jag kan finna. Trist, man vill ju ändå lite mentalt börja förbereda och planera.

Är inte så jättesugen heller, vädret utlovar regn i dagarna fyra. Men tänkte att jag kanske kunde bli lite peppad av ett ryttarbrev...

Bjuder på en bild på Maya, hon är avslappnad och struntar i alla världens ryttarbrev. Lite sur bara, gillar inte att ha kameran i nyllet.

P.S. 2,5 timme efter detta inlägg hade jag ett ryttarbrev i mailboxen. Nu är vi på G igen :)

Kommentarer

Joanna sa…
Är i samma sits! Undra om det är tävling både lör och sön eller bara lördag.

Hur som blir det säkert roligt och trevligt!

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd