Besökare

Har en ganska bra statistik tillhörande bloggen, för att se hur många som läser inläggen, vilka inlägg som är populärast, vilka får mest (minst) kommentarer osv. Ganska intressant!

Jag ser även varifrån besökarna kommer. Ibland blir man förvånad, på topp just nu ligger PONNYSANNING.COM

Jaha och vad är då det, undrar jag och varför och vad finns det för koppling. Nog för att även jag varit ponnyryttare en gång i tiden. Men det var länge, länge, mycket länge sedan.

Men surfade in och kollade och dom har gjort en blogglista och länkat. Så enkelt var det och det tackar jag för.

Där ska vi alla vara duktigare tycker jag. Länka till varandra och hänvisa. Försöker själv bidra till att vi ska snurra runt i sybervärlden. Det är kul när någon läser det man skriver. Då blir man inspirerad att skriva ännu mer.

Har lärt mig under årens lopp:
- vill man ha "elaka" kommentarer så ska man skriva om hästtänder, bett och täcken. Det triggar igång folk
- vill man ha telefonsamtal, så ska man skriva om vindskydd
- vill man ha kontakt med grossister så ska man nämna en produkt med namn och ange att den är dyr jämfört med en annan "likadan"
- vill man ha många träffar via Google, så ska man nämna hingstar med fullständigt namn
- vill man ha anonyma brev så ska man inte hinna lägga ut sin egen hingst nya sänkta blup inom ett dygn från det att den ändrades i WF

Statistiken går upp och ner som en berg-och-dal-bana beroende vad man skriver det är tydligt.

Kommentarer

Läser alltid din blogg som är länkad från min;-) Roligt att du delar med dig av det som händer i din hästväg med de fina Islänningarna;-) Fortsätt så!

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"