Tävling?!

Haha, har NÄSTAN anmält mig till tävling. Har lagt in både Meyla och Rakel i Icesale, dock inte betalat ännu. Så länge man inte har betalat är anmälan inte giltig, like!!! Skulle sedan gå in på SIF och Min profil för att lösa licens. Men se där sprack det. Inte minns jag vad jag har för inlogg eller lösenord. Vet inte ens om jag varit in där någon gång och haft något. Det fick helt enkelt bli ett mail till SIF och dom kommer säkert inte att svara omedelbums. Så detta gav mig lite ångertid, like!!!

Ett tecken på att man tävlar för lite, sist jag löste licens var hos kassören i Gneisti. Tävlade faktiskt förra året, men tror att mitt licens gällde från året innan.

Tror faktiskt att jag har senaste FIPO men det var en gren som inte fanns med i det, T4, typ T2 fast för C- och B-klass.

Vojnevojne, nu kommer jag ha ågren i några dagar.


Foto Eva Herbertsson

Tar tillbaka morgonens kommentar om att Jämtland levererar. Det blåser och spöregnar ute just nu. Försöker se det positivt, snön smällter av regnet. Hästarna hade brådis in ikväll. Usch och rugg!
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"