Aprilväder

Dagen har bjudit på finväder, om man tittat ut genom fönstret. När man kommit ut har det stormat. Ruggigt!

När jag motionerat hästarna har jag sökt mig ner i dalen. Där har det varit riktigt skönt.

Vägarna är snöfria, mjuka och superfina.

Så gissa om jag blev förvånad när jag körde Gigja ner mot Kallstabäcken/Fagmon. Har inte ridit ditåt på jättelänge.

Massor med snö kvar!!! Måste vara ett riktigt kallhål med mycket skugga. På vissa ställen var det så djup snö kvar så att vagnens benskydd skrapade i.

Kommentarer

Anonym sa…
Maarit,

vilken haaaaarlig hast hon verkar vara!
Att ha en hast man kan bade rida ut tillsammans med, men ocksa sticka ut pa en kortur med...super!
Dessutom ar hon sa vacker!
Finhasten!

Andriette
M A Friman sa…
Tack Andriette
Hon är fantastisk :)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd