Ridlektion

Dagens privatlektion för Gummi gick hyfsat idag. Kände mig dock lite ringrostig pga att det var väldigt länge sedan sist. Självklart blev jag avslöjad att jag slarvat med ridplansridningen. Flängt för mycket ute på landsvägarna och inte lyckats få med mig dom där snygga långa bakbenen. Meyla och jag har som vanligt använt dom för mycket till påkjut istället för bärighet. Nu fick jag hemläxa och skall upp till bevis på måndag igen.

Svanskotan slet ont, speciellt när Gummi smacka och Meyla tog åt sig. Men konstigt nog så gjorde det ondast när jag klev av???

Ridplanen i Digernäs har en fantastisk fjällutsikt <3 class="separator" div="" style="clear: both; text-align: center;">

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"