Glad påsk


Påskledighet närmar sig med stormsteg. Ska bli skönt med lite ledigt.

Börjar påsken med en privatlektion för Gummi idag. Det blir jag och Meyla som ska få en duvning. Fast vi får se hur mycket ridning det egentligen blir. Jag har så fruktansvärt ont in min svanskota. Har ingen aning om vad jag gjort, men det känns som jag har en inflamation längst ut i toppen. Kan man ha det?

Under ledigheten ska vi försöka få till så mycket skidåkning som möjligt också. Vi får se vad vädret lockar till...

Avslutar sedan påsken med en ridkurs för Gummi på Valne gård, på måndag. Vem jag tar med mig dit är inte bestämt ännu. Det står mellan Meyla och Rakel. Kursen bjuder på två ridpass, så varför inte ta med båda?!

Sedan är påsken inte slut med det, jag är ledig även på tisdag nästa vecka, lyxigt!

Önskar er alla en riktigt glad påsk :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"