Träning för två topptränare


Packar och laddar för en superduper kurs i dagarna tre. Imorgon börjar den populära tredagarskursen på Wången.

Har förmånen att få rida för Svenska landslagets tränare, Atli Gudmundsson, och landslagsryttaren, Gudmundur Einarsson, det ni.

Det blir två pass om dagen, en för vardera instruktören. Det blir clinic och teori. Massage, bubbelbad, bastu, relax. Frukost, lunch och middag på Wärdshuset och gofika från Wedemarks.

Hur bra kan man ha det?!

Med mig på kursen har jag Ómur.Vill fortsätta med töltträningen, där vi kommit en bra bit på vägen i vår/sommar men vill även få lite hjälp med traven. Sedan har jag ju anmält mig till Gneisti Open, femgång, tölt och pass. Vill få hjälp med min beslutsångest, vilken gren ska jag välja? Vill ju inte rida allt, men vad passar oss bäst just nu?! Vad ska vi börja med, jag har ju aldrig tävlat Ómur, det blir debut på tävlingsbanan för oss tillsammans.

Årets höjdpunkt, närmar sig med stormsteg...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"