Sadeldjungel



På jakt efter ny sadel?

Jag har haft två sadlar hemma för utprovning. Den ena en EQUES FORMA och den andra en AQUILA VIGORIS MED BLING. Båda sadlarna var jättesköna och speciellt den ena passade min bak perfekt. Har däremot svårt att få till rätt storlek och är inte van vid koppjärn. Så jag behöver hjälp med storleken.

Djurdesign Dekaler Brodyr & Häst, som säljer sadlarna skulle kunna komma upp senare i höst och ha en provdag med oss i Gneisti.

Finns intresse?

Djurdesign säljer även andra märken tex EQUES SELLA, som både Petra och Tanja Deimo  (Gneistimedlemmar) rider i och är jättenöjda.

Hör av er omgående vid intresse, så tar jag reda på konstnader osv. Vid intresse tar jag fram en lämplig plats i närheten av Östersund där vi kan ha utprovning.

Sadlarnas priser ligger mellan 11000-18000 kr. Månadsbetalning går att få via Klarna.

Kommer dom upp så tar dom med sig annat från butiken, så ta en titt på hemsidan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd