Strömsholm

Idag åker jag ner till Riksanläggningen Strömsholm på konferens i två dagar. Det är alla 19 distriktskanslier som skall träffas och prata, planera och umgås. Hinner jag skall jag titta upp på SIFs avelskansli. Skall höra ifall SIF säljer några overaller nu för tiden? Tror inte det, men skall höra. Skulle behöva en ny. Min gröna som jag köpte från Island för 11 år sedan har börjat gjort sitt.

Vi skall bo på vackra konferensanläggningen på området, Thottska Villan. Har ni inte varit där så är det värt ett besök, det är ljuvligt fint.

Titta in på hemsidan http://www.stromsholm.com/ bilderna är lånade därifrån.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej Maarit! Tips på overall är Julas...Tror dom är exakt lika som dom SIF sålde förrut fast utan logga då såklart:) Men d kan man ju fixa egna om man vill.Tror dom kostade runt 6-800 kr Mvh// Eleonor R

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd