Nominering

Jag är en lycklig ägare till en mugg från Nordic Kiwi, ni vet en sån med en islandshäst på. Kameran är ur funktion så jag kan tyvärr inte fota och visa den, men dom flesta i Gneisti vet hur dom ser ut. Superfina!

Årets bloggare 2008! Det ni, den nomineringen fick jag igår på Gneistis årsmöte. Malin och Joanna hade skickat in den till styrelsen och eftersom det endast kommit in fem nomineringar så delades det ut pris till alla fem nominerade. Trodde i för sig att nomineringarna var till för duktiga bidragare till föreningsutveckling, men gladast är jag att det inte var så denna gång. Kul har länge velat ha dessa muggar!

Jag har själv skickat in en nominering, men den måste ha kommit bort i cyber världen, för den hade inte Peter fått, jag får återkomma nästa år, för jag tycker fortfarande att den personen är värd en nominering, hemligt till nästa år alltså.

Nomineringen jag fick lyder:
Den 16:e oktober kunde man läsa på hennes blogg om ett reportage från Tidningen ridsport som handlade om bloggande. En bra blogg är ämnesrelaterad, starkt nischad och innehåller aktuell relevant information som uppdateras ofta. Vidare står det i artikeln att bloggen skall skötas som ett husdjur. Den behöver vård och omsorg ett par gånger om dagen föra att må bra. Det skall vara meningsfull omsorg och inget uppdaterande bara för uppdaterandets skull. Vi tycker att Maarit Frimans blogg är en fröjd att läsa och att den har precis allt detta. Vi vill därför nominera Maarit till årets bloggare 2008.

Gladast är jag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"