Tävling - utlottning


I helgen kommer räknaren på hemsidan att passera 10000 besökare, det är superkul!

Därför ordnar jag en utlottning, hemligt pris (än så länge), men det har anknytning till häst (självklart).

För att få vara med på utlottningen, måste du lämna en kommentar till detta inlägg, det räcker med ett HEJ, men du kan inte vara anonym, denna gång, för då vet jag ju inte vem som skall få priset.

Tävlingen pågår till 21.00 på onsdag den 10 december. Efter det drar jag en vinst bland dem som lämnat en kommentar. Jag anger vinnaren här på bloggen och den som vunnit får skicka sin adress till mig via mail alt SMS. Så skickar jag ett pris.Inte så svårt eller hur?!

Bilden är på första klass hingsten Ask från Gullunge, visades på Wången sommaren 2008.

Kommentarer

Irja sa…
Bra idé :D

Kul att så många besökt din hemsida. Jag kollar naturligtvis in titt som tätt!

/Irja
Berg Bring sa…
Grattis till så många besökare. Kollar alltid in din blogg för där står det jämt något nytt.

Monica
Maud sa…
Kul, grattis till alla besökare!
Du har en bra sida men lätt åtkomlig info!!

/Maud
Stina sa…
Det var många det ! Alltid lika roligt och intressant att kika in =)

/Stina vdM
Anonym sa…
Vilken bra idé!!

Från början hittade jag din hemsida pga att jag oxå har en odur avkomma och sen har det blivit att jag minst en gång om dagen kollar på din akuellt sida! Det finns alltid uppdaterade inlägg och det är spännande att följa utvecklingen på dina hästar, då jag är i en liknande situaton!

Lycka till med tävlingen!
Anita J sa…
Hej! Går ju in och kikar på din sida minst en gång om dagen och ofta får man reda på intressanta saker. och klart man skriver en kommentar... det gör jag ju då och då. Läste att du blivit nominerad (bloggen alltså) i radioprogrammet. Håller tummarna.
Anita
Ulla sa…
Jag vill också instämma och säga bra jobbat! för att få så många (mig inkluderad) besökare så måste det ju betyda att fler än jag tycker det är kul att gå in på din sida!
Grattiskramar/Ulla
Anonym sa…
Hejsan!
Jag läser din blogg flitigt, står så mycket info i den :-)
Dis och jag undar om du vill komma hit och rida en sväng någongång på henne? Hon har ju flyttat hem till byn nu och bor mitt i Duved med sina kompisar.

Hälsn Dis och Johanna
Anonym sa…
Åh. Man kan ju inte låta bli att önska/drömma att hästen på bilden är förstapriset i tävlingen! ;-)
Anonym sa…
Hej Maarit, visst kollar jag in din blogg ofta. /Gunilla
Maddi sa…
Klart jag vill vara med och tävla! vilken rolig ide! och vad kul att du fått så mycket besökare.
Maria sa…
Grattis till många besökare !
Du har en fantastisk hemsida och du är suverän på att uppdatera den hela tide.
Kul att klicka in sig och läsa.
/Maria
Carro sa…
Hej Maarit och alla fina isisar!
Vilken idé med en liten tävling (en sån missar man ju inte) och vad kul med så många bessökare! :D
Tycker att det är så lätt att hålla sig uppdaterad inom Islandshästvärlden bara genom att kolla in här lite då och då. :)
Och det är ju så spännande att veta hur det går för Omur också!

Varma vinterhälsningar i vinterkylan från Carolina, lilla Piltur, Thóra m.fl
Karin sa…
Hej
Jätteroligt att läsa i din blogg. Många fina bilder och intressant läsning för oss islandshästintresserade.

Mvh Karin
Anonym sa…
Hej min kära granne!
Klart Jag vill vara med i en tävling. Vi kanske "råkas något, alla har så "fjård" nu med allt julstök.
Marie
Eveline sa…
Roligt med tävling.. :) självklart ställer jag upp..
Anonym sa…
Hejsan Maarit!
Åhhh vad jag tycker att din hemsida är toppen. Man får verkligen mycket fakta, tips och ideer.
Kram från vännen Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"