Vilka dagar

När semestern tog slut kom sommaren till Jämtland. Blå himmel och värme varje dag i en vecka nu. Tog en semesterdag extra idag bara för att jag kunde och så ville jag njuta.
Så här varmt har vi inte haft på hela sommaren. Dom stackars hästarna har börjat trycka på med vinterpäls, så lite synd är det om dom. Men har valt att motionera dom sent på kvällarna, då det är lite svalare. Skönt både för mig och hästarna. På kvällarna känns det att det är höst, lite skönt tycker jag.
Har lite ny inspiration efter kursen som jag ska försöka förvalta. Vi får se hur länge det håller i sig. Är mer motiverad över min egen träning än hästarnas, just nu. Men jobbar på det...
Vackra solnedgångar, svalt i skuggan och skuggorna kommer tidigare. Det är höst, men vi suger lite till på sommarkaramellen.
Gneisti Open i helgen, med kanonväder. Förra året var det super kul och gick jättebra. Minnen minnen...
Får bara hoppas att jag snart kommer upp i sadeln och kan se fram emot vinterträningen.
Stáli från Jemthagen, 1 år

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"