Hur mycket...?

Hur mycket kan man knöka in under en helg? Alldeles för mycket och ändå har jag inte hunnit allt jag ville.

Började helgen med ett 50 - års kalas. Så skoj. Mina vänner börjar bli så gammal ;)

Hästar har verkats,  hästar har tränats, hästar har bytt hage. Vattenpåfyllning, myggmedel och mera myggmedel...

Har kört Bruno på träning. Han hoppade över bommen efter halva vägen. När jag öppnade dörren hoppade han tillbaka. Så tur, skönt, att det gick så bra ändå.

Thruma har kommit hem. Hon får nu gå själv i en hage i några veckor, ca tre, för att vara på det säkra med smittor och dyl. Vila får hon göra oavsett vilken hage hon går i.

Målat med rödfärg och svurit över regnskurar så jag inte kunnat måla vita knutar.

Shoppat plant, planterat. Men köpt för lite jord så inte hunnit plantera klart.

Hingstarna har haft besök och dom verkar vara riktiga tjejtjusare.

Längtar redan till nästa helg...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"