Tredagars kursen är igång


Vackra Alsensjön

Nu är vi på plats för årets höjdpunkt, tredagars på Wången. Med Atli och Gummi som instruktörer ska vi ta oss igenom en fullsmockad helg.

Jag väntar just nu på mitt första ridpass för Gummi. Sedan åker jag en snabbis för att betäcka Meyla. Efter det inväntar en lunch på Wångens värdshus med efterföljande clinic. På eftermiddagen får jag massage före mitt ridpass för Atli. Kanske gör det susen för ridningen att bli mjukgjord i hela kroppen innan lektion.

Sedan väntar bara godsaker, bada bubbelbad, bastu och middag.

Inte att förglömma vi ska klämma in ett teoripass på kvällen också.

Ari från Rii

Hittade en Ómur son i en box. Det är Mari som är på kurs med sin fyraåriga Ari från Rii. Ska bli kul att se dom under helgen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd