Bye bye Juli



Redan augusti... 

Haft en riktigt härlig semester och sommar. Mycket häst, men ändå mycket mindre än vanligt. 

Men mycket lite aktiv på bloggen. Har inte ägnat mig tid åt bloggen när det varit så ljuvligt väder utomhus. Börjar bli gammal då jag inte ser bildskärmen i solljus.

Nu är vi inne i augusti och bara några få dagar kvar av semestern. Njuter in i det sista. Jag älskar hösten, åtminstone den första delen, klar luft, färgerna, bären, svampen, fjällturer osv. Sedan kan vi hoppa över svinnovember för sedan älskar jag ju även julen.

Det fösta jag måste bestämma nu är Gneisti Open eller inte. Suget finns inte just nu men kommer antagligen när jag far på tredagarskursen som också är i augusti. Men då är det försent att anmäla sig både till GO och SM kvalet till Gaedinga Keppni som går dagen innan GO.

Efterlyser inspiration till ridningen, det har varit ont om den varan länge nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"