God fortsättning!

Klockan har passerat tolv och inte en smällare sköts det här i Kallsta i natt. Så underbart.

Ett nytt år har just börjat. Vi lovar och vi önskar... och många lyckas hålla sina löften, medan andra tappar farten bara efter några dagar. Jag har inte lovat någonting! Jag känner mig själv vid det här laget. Men önskar mig det gör jag...

Endast jag själv kan bestämma hur jag vill leva mitt liv. Vägen dit kan vara tung och mycket kan hända men ändå är det jag som bestämmer och avgör.

Har stora drömmar och förhoppningar inför 2013, både för mig, nära och kära, vänner och bekanta.

Jag önskar alla ett gott nytt år och att vägen mot målet inte är alltför stenig och brant i år.

Kommentarer

Anonym sa…
Precis:) Gott Nytt År! Hoppas du fortsätter skriva det här året också:)
Anki.Kj

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"