Fina åringar


Det är sällan dom rör sig men ibland så händer det. Då gäller det att vara snabb upp med mobilen...

Den som kommer springande emot  mig/kameran är vår Júlia e Blaer frá Búdarhóli. Nästa fölunge, svart, som ser ut som en åring men som är en fölunge från 2012 är stoet Thóra e Thor från Järsta. Hon är stor och stilig. Efter henne kommer en liten svart som heter Blaeja e Blaer frá Búdarhóli. Dom två fölungarna i bakgrunden kan jag inte se vilka det är men senare kommer ett hingstföl, fux, in i bilden som heter Júni e Blaer frá Búdarhóli han också.

Nu är dom ju inte fölungar längre utan åringar.

Ps. Det är en video som jag hoppas ni kan se. Jag själv kan se den i min dator och mobil men inte på ipadden?!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"