Skogen konung


Kastar in handduken och gömmer mig här hemma framöver. Efter två kurser, två helger på raken känner jag mig rejält nertryckt i skosulorna. Kurser är inte alltid så upplyftande som man skulle önska, inte för mig i allafall. Ett litet positivt ord som avslutning skulle ibland kunna rädda en hel helg. Får man det inte förtjänar man den antagligen inte, men det kan också förstöra en hel kurs/helg och flera veckor framöver.

Dags att mysa i skogen och hämta lite självförtroende igen...

Kurshelgen har i allafall bjudit på trevliga kursvänner, trevligt stall och mycket god mat.

Rakel får höstvila inom kort, fram till månadsskiftet nov-dec. Ómur och Meyla ska jag hålla igång hela hösten, lite smått. Kommer jobba mycket från marken med båda. Már skall skos och sättas igång. Det ska bli kul, vet ju inte så mycket om honom mer än att han hade lätt tillgängliga och trevliga gångarter.

Längtar efter snön, det brukar väcka en ny gnista hos mig.

Kommentarer

Lisa sa…
Hoppas du hittar ny energi! Förstår känslan man kan få efter en kurs. Lisa

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"