VistaPrint


Har länge sagt att jag skall skaffa mig en adress stämpel. Så när det damp ner ett erbjudande från VistaPrint (som vi använt tidigare, till annat) så kom jag på det och gick in på deras hemsida med erbjudandet.

När dom har sina erbjudanden så är det helt klart värt att shoppa lite ifall man har behov av lite stämplar, visitkort, korrespondantkort, block, pennor, muggar, klisterlappar och annat. Det kostade nästan bara portot att få stämpeln som jag var ute efter, ett litet block och 500 visitkort. Alltid bra att ha och går åt som smör i solsken.

Med egna motiv dessutom, den här gången blev det Ómur och sist vi beställde blev det Meyla, mycket roligare!

Trevlighelg, nu far jag till Orsa på Avelssektionsmöte med SIF över helgen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"