REA på täcken


Nu senast när HÖÖKs hade rea på täcken slog jag till och köpte ett Back on Track täcke. Nu testas det hej vilt, innan och efter ridning, vid transport och vid massa annan tid runt omkring.

Vad har ni för erfarenhet? Tror ni på detta fantasiska material som skall göra sådant underverk?

Snyggt är det, svart med guldtext. Bra spännen fram och spännen under magen och rep bakom/under svansen. Dyrt ja, kändes betydligt bättre på rea. Skulle ha önskat hals på täcket, som det tex är på mina gamla Boett täcken, dom är super.

Kommentarer

Inga-Lill sa…
Gillar Back on Track. Har en ryggvärmare och benpaddar. Thrainn somnar nästan när han får ryggvärmaren på sig. Har använt bägge delarna för att "värma" upp honom riktigt kalla dagar. Eller efter ett hårt ridpass. Nytta gör det.
Använde på mig själv en hals och nackvärmare förra vintern från Back On Track och det är det bästa jag gjort! Värd varenda krona! Har i nästan hela mitt vuxna liv haft problem med "nackspärr" men nu är det ett minne blott....
Till min 178 cm stora och gamla slitna fd dressyrstjärna använde jag deras produkter med stor framgång. Han blev synbart bättre i benen och rörligare i lederna med B&T paddar. Hundtäckena har jag också provat och de är väldigt bara. Jag är skeptisk mot deras marknadsföring men upplever att produkterna är riktigt bra. Berätta gärna mer om dina erfarenheter av täcket när du hunnit testa det en tid.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd