Proppad kalender


Är man dålig på att välja och vill vara med på allt roligt som arrangeras. Då börjar nu en hektisk period. Nu drar försäsongen igång med hästaktiviteter varje helg. Det ser ut som om det finns en ledig helg runt påsk. Bra kanske kan vi klämma in lite skidåkning då?

Så nu gäller det att välja och vraka för att överleva allt det roliga. Har bara valt ut godbitar som intresserar mig, förutom detta så finns det ju hur mycket annat som helst i vårat avlånga land.

6 feb Idunns årsmöte med studiebesök hos 2009 års avlare
13 feb Gneistis årsmöte med middag
18-20 feb World cup i Danmark
20 feb Dille gårds vintertölt
25-28 feb Euro Horse i Göteborg
27-28 feb Ridkurs för Gummi på Wången
6-7 mars Avelskurs på Bärby
13 mars Gneistis vintertölt på Wången
18-21 mars Idunns avelsresa till Danmark/Tyskland
19 mars Agrias 120-års jubileum
20 mars Dillegårs istölt i ishallen i Nälden
27 mars MRFs årsmöte med ridsportgala
1-4 april PÅSK
10 april Kvaltävling på Örnäs
17 april Idunns hingstfestival
17-18 april Kraftur kval och light tävling
17-18 april Ridkurs på Wången
27 april SIFs årsmöte
27 april Gneistis kval tävling
28 april Gneistis light tävling
30 april VALBORG
1-2 maj Regional SM-kval i Orsa
6-7 maj Avelsbedömning Vaggeryd
13-16 maj KRISTI HIMMELSFÄRDSHELG
14-16 maj Nationell tävling hos Kraftur
22-23 maj PINGST
22-23 maj Regional tävling Wången
27-30 maj Avelsbedömning Strömsholm
5-6 juni
12-13 juni
14-16 juni Avelsbedömning Wången
18-20 juni Nationell tävling Wången
17-20 juni Avelsbedömning Skåne/Margretehof
21-23 juni Avelsbedömning Strömsholm
25-27 juni MIDSOMMAR
4 juli Landsmót börjar
5-11 juli Landsmót
8-11 juli SM för Islandshästar Norrköping
17-18 juli Lite semester vore skönt!

Om jag vore gjord av tid och pengar skulle jag åka på allt detta. Nu är det ju inte så, så därför stannar jag hemma, nä då något roligt skall jag väl ändå klämma in. Men när man har som vana att skriva in alla saker i kalender för att ha koll och sedan ratar vartefter, så ser det ibland lite trångt ut.

Varför har man ett jobb, det finns ju så mycket annat roligt att göra. Jo jag vet varför...

Kommentarer

Jag håller med dig, varför skall vi jobba? Tänk att bara kunna få ägna tiden till det man VILL göra...

Ha en fortsatt trevlig dag!
Inga-Lill sa…
Jag håller också med. Skulle utan problem kunna fylla mina dagar om jag slapp jobba :-)
Sol sa…
Kanske skulle visa upp Freya i vår. Hon blir ju 2 år i Maj. Frågan är bara var. Underbara bilder du har på bloggen. Och alltid läsvärt!
www.nissebus.bloggagratis.se

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"