Balansplatta eller inte?!

Vilket trevligt ridpass det blev i går kväll i ridhuset. Vi fann en harmoni och balans och det gick så himla bra. Kan väl inte riktigt tacka balansplattan för balansen ännu, har väl max stått på den i tio minuter. Men något har hänt sedan sista kursen och några ytterligare poletter har trillat ner hos både mig och Meyla.

På hemvägen fick vi soppatorsk mitt i mörkaste skogen. Glad att Marie (grannen) satt med i bilen och att hon har en så snäll och snabb sambo som kom till undsättning. Tack Marie för skjutsen, utan dig hade jag inte tagit mig till lektionen igår.

Såg flera älgar på vägen hem.

Trevliga nyheter mötte mig igår kväll när jag kom hem till stallet. Gígja var "back in life", pigg och matglad. Nu blir det till att boka ett ultraljud framöver. Håller tummarna fast jag tappat hoppet...

Foto Maarit Friman

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"