Intressanta föreläsningar

Föreläsare Fredrik Sträng


I slutet av förra veckan var jag på två mycket bra föreläsningar. Den ena var med Eric Thyrell och den andra med Fredrik Sträng.

Eric pratade om kommunikation, arbetsglädje och samarbete. Hör du i syne? var rubriken på föreläsningen. Det blev roligt och lättsamt. Eric är fingerfärdig och blandar många trolleritrick i sin föreläsning. Detta lyfter föreläsningen enormt.

Men den som fångade mig mest var Fredrik. Vilken energi och vilken passion. Hans historia var fantastisk och gripande. Nå ditt eget Mount Everest, var ämnet för dagen. Att jag är en passionerad hästnörd, vet både jag och min omgivning, men jämfört med Fredriks passion för klättring, ligger många i lä.

Får ni chansen, rekommenderar båda.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd