Inspirationen tryter


Vad händer? Vi har perfekt underlag, så jag klagar absolut inte. Men, jobbet och tröttheten gör att ridning på sena kvällar inte blir så inspirerande. Jag rider byvägen fram och tillbaka, där det är belyst och inte så mycket trafik. Hur kul är det, dag efter dag??? Jag är verkligen beroende av mina lediga onsdagar, inte haft någon sådan på två veckor nu. Helgerna är ännu viktigare, ser fram emot helgen som kommer, inget inbokat. Jippie!

Ridplanen är översnöad och oanvändbar. "För mycket" snö i skogen.

Har en Gummikurs att se fram emot den 18 februari, men dit är det ju evigheter.

Idag ska jag iväg på kick-off, med förhoppningsvis inspirerande föreläsningar i dagarna två.

Behöver ett mål, eller en morot...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"