Besök på Wången

Tog en tur upp till Wången idag. Det var en endagskurs för Gummi på gång. Kul att krypa ut från mitt krypin och umgås med lite hästfolk.

När jag kom hade passet efter lunch dragit igång. Det var Gneistis framtid som red. Tre "små" tjejer som red på fina hästar. Gneistis framtid tränade kadrilj och galopperade med stor ridglädje.

Det sög i ridtarmen kan jag lova...


Utmaningen:
Pga sjukdom har alla mål gått åt skogen denna vecka. Låg i förkylning veckans tre första dagar. Detta gör att jag inte nått upp till stegmålet. Har kommit igång med träningen men inte hunnit med tillräckligt. Har dock hunnit med ett gympapass, ett PW-pass och en skidtur. Målet är fyra pass per vecka. Har utöver detta gått två promenader men dessa är inte pulshöjande så räknar inte dom som träning. Men försökte utöka stegmängden men det räkte ändå inte till 70000 steg. 

Men nu är jag igång och nästa vecka ska bli en topp-tränings-vecka!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"