Vinterns bästa helg?!

Är man skidåkare och gillar puderåkning. Då har vi nog haft vinterns bästa helg för det. Själv har jag inte åkt slalom utan längdskidor här hemma båda dagarna. Lika härligt det. Temperaturen har varit perfekt, solen har visat sig och det har varit helt ljuvligt vinterväder.

Pysslat på här hemma både inomhus och utomhus.

Laddat batterierna ordentligt. Nu har jag två grymma veckor framför mig. Ska jobba i Stockholm, Åre och Jönköping.

Ska försöka få till träning och sömn, så gott det går, dom här veckorna så tar man sig igenom på ett eller annat sätt.

Men jag ska inte klaga, det är veckorna som är tuffa, är hemma båda helgerna. Så det är inge synd om mig.

Välkommen februari, säger jag bara, då är det över.


Utmaningen:
✔ över 70000 steg denna vecka
✔ 5 motionspass (2 PW, 1 gympa, 2 skidor)
✅ Har lyckats minska på socker, men inte helt nöjd

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"