Höst



Det märks att det är höst nu, mailboxen bombarderas av alla höstens aktiviteter.

Islandshästens dag den 25 september i hela Sverige, här i Jämtland blir det aktiviteter och tävlingar på Wången.

Oktober bjuder på Atli kurs i Östersund, krockar tyvärr med en mätkurs som jag anmält mig till i Skåne. Är lite osäker på om den blir av och det stör mig, för blir den inte av så skulle jag vilja rida för Atli, men vågar inte anmäla mig.

November bjuder på en Olil Amble kurs, som jag TROR kommer att krocka med SIFs avels- och sportgala. Har inte hört något datum för galan ännu, men den brukar alltid vara den helgen. Av den anledningen vill jag inte anmäla mig till kursen, för jag vill ju närvara på galan. Skulle dock jätte gärna vilja rida för Olil, då jag aldrig gjort det tidigare.

Gneistis medlemsmöte den 19 november, får man ju som vanligt inte missa.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"