Härlig helg


Vad ska man med måndag till fredag, när det finns lördag och söndag. Mera helg åt folket. På vardagarna går man omkring med sitt dåliga samvete över allt man inte hinner. På helgerna räddar man upp allt som man inte lyckats med i veckorna, eller är jag ensam om detta!?


Hästarna väl motionerade och skötta. Katterna ompysslade. Huset städat. Matlådorna fylld för en hel vecka (lyllos mig som bor med en så duktig kock). Det sociala livet är tillfredsställt. Det är söndag kväll och paniken börjar stiga, redan imorgon måndag, skulle jag behöva klona mig igen.

På bilderna Ómur, inför och efter en ridtur.

Kommentarer

Sol sa…
Helt rätt inställning - mer helg. Vilken lycka det är när dessutom solen skiner. Att hinna busa med lillhästen och träna handhästridning. Men det där med städningen sköt jag upp :) Titta in får du se vad lilla Freya vuxit sig stor på www.nissebus.bloggagratis.se

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd