Till Wången i helgen

I helgen blir det Takt- och gångartskurs på Wången (kurs utan häst). Lisa Olofsson blir våran "lärare" och Wången eleverna och bl a Gummi skall rida olika hästar med olika taktproblem (förhoppningsvis). Förutom att titta live skall vi även videofilma och sedan titta på filmen och se ifall vi såg samma sak live som filmen visar?!

Jag tror att denna kurs blir super kul och mycket givande. Har sett fram emot den länge. Idag är man ju känd för att vara läktarproffs, men efter denna kurs får ni allt akta er, nu lär jag bli ett super super läktar proffs.

Vi ska älta och analysera taktavvikelser till förbannelse antar jag.

På lördag kväll skall vi äta en god middag och umgås ännu mer. Gissar att jag kommer hem mycket nöjd på söndag kväll.

Hoppas också att jag skall hinna med att titta till Már när jag ändå är i Valne trakten och vet att jag kommer att hinna titta på Hreifur (Ómur son) eftersom jag skall chippa honom på väg till Wången.

Bilder utlovas från helgen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Mobila vindskydd

"Lotagen-träsket"