Saknade kameran...

Idag var jag ute på en ID- och chip runda. Skulle bl a titta på en ny importerad quarter palomino. Inget ovanligt med det, men när jag kom fram ångrade jag att jag inte hade kameran med mig.

Det var ingen vanlig palomino som stod framför mig utan istället var det något lite ovanligare (här uppe). Det var en Isabellblack med tydlig ål och fin svansfjäder. Jätte tydliga sebraränder på frambenen och förutom det tydliga viltmärken. Det är sällan jag träffar på sådana små underverk. Läcker liten quarter dam som fick ett chip i halsen utan att röra en min.

Synd jag inte hade kameran, det är kul att ta kort på dessa tydliga tecken hos hästarna och dom lite ovanligare färgerna.

Hästen på bilden har inget med den ny chippade hästen att göra. Inte ens färgen är lika. Hästen på bilden är en palomino quarter utan sebraränder, svansfjäder och viltmärken.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Mobila vindskydd

"Lotagen-träsket"