Besök

Som jag tidigare nämnde har jag i helgen varit på besök hos Horshaga Islandshästar. Anläggningen var en fantastisk inspirationskälla, så jag frågade helt enkelt ifall jag fick ta lite bilder. Det blev ganska många då jag hittade flera fiffiga idéer, men här visar jag några interiörbilder och bjuder på det som anläggningen har att erbjuda.


Det lilla, lite lagom stora ridhuset. Perfekt för voltarbete i skritt och tölt, sådär ohärliga dagar utomhus. Går även bra att använda som rundcorall, ifall man inte avskyr hörn.


Rullband eller skrittband som det också kallas. Provades vid vårat besök av Ante Eklund.

Ultraljudsspilta, tillverkad av en lokal snickare eller skall man kalla honom plåtslagare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Mobila vindskydd

"Lotagen-träsket"