Kurs i helgen


Tidigt imorgon bitti drar jag transporten till Wången. Med mig har jag Ómur. Ett mäktigt men härligt program väntar, speciellt på lördag.

Lördag:

Rider 09:20
Lunch 12:40
Ridning 14:50
Massage 17:00
Här ska jag klämma in lite bubbelbad
Middag 20:00

Söndag
Ridning 10:20
Lunch 12:45
Ridning 15:10

Böjda spår, kort tempo, långsammare, form, in med bogen, flytta bakdel, mjuk hand, jaja allt det där har jag hört förr och ändå gör jag inte som jag ska. Korkad, dum, envis, jaa inte vet jag. På:et bara!

Laddad, taggad och jättesugen...

Kommentarer

Alltså, det där inslaget av massage i kursen är ju genialisk. Precis vad man skulle behöva efter in med bogen, hålla koll på rumpan osv. :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"