Ketchupeffekten

 

Åkte på kurs igår med målet att lösa ETT problem. Fick hjälp att lösa det och sedan kom allt, Ketchupeffekten, och helgen (Omur) har bara bjudit på mer och mer.

Mitt moto just nu, LITA PÅ MIN HÄST! Be en gång och lita på att Omur levererar, han kan och vet vad jag vill. Ibland blir jag tjatig, ber tre gånger för säkerhets skull, när han redan efter första frågan börjat leverera. 

Upplevde detta på Gneisti Open förra året i femgångens passläggningar. Jag bad, jag litade och han levererade.

I helgen fick jag uppleva samma sak fast då handlade det om andra gångarter. Så nu måste jag pränta in det i mitt huvud. Något annat jag ska få ut ur mitt huvud är hjärnspöket som greppar om högergaloppen. Den finns ju där dvs högergaloppen men jag måste tro och lita på att den finns där.

Mycket att jobba på, men bara kul :)

Gummi är så bra som får mig att rida!!!

 

Foto Eva Herbertsson


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"