Kvällstur

Var så totalt slut och trött i huvudet igår efter bedömningen. Ljuger inte när jag säger att jag har noll koll på hur det gått på bedömningen. Det bara snurrar siffror i huvudet efteråt efter att ha suttit i sekretariatet. Drömplatsen tycker säkert många, för man får tillgång till siffrorna först. Men det blir bara siffror, koder och en jädra massa papper.

Missade tex den enda 9:an som delades ut för tölt. Såg den på tangentbordet och då var det försent att titta ut genom fönstret, då var hästen redan påväg till stallet.

Likaså 9:an för hals/manke/bog. Missa, missa, men såg senare en bild på FB.

Måste sätta mig idag och titta hur det gick, för Jämtlandshästarna speciellt.




Rakel kom med mig hem. Hon fick bjuda mig på en kvällsridtur för att rensa hjärnan och för att hålla mig vaken åtminstone till 21.

Det har varit ett toppengäng som roddat i helgen. Kul och tack för hjälpen! Ingen nämnd, ingen glömd.

Någon gång ska jag också sitta i slänten en hel helg och SE en hel bedömning, på Wången. Det var många år sen sist. 

SIF tabbade sig. Hade missat skicka både det ena och det andra. Det viktigaste var rosetter och certifikatspapper. Trist utan prisutdelningen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"