Blogaward

Har fått en award från Eva med bloggen "Min och Frenjas vardag". Som erhållare av en award får man lägga in awardbilden på sin blogg, för att visa att man fått den. Man skall även skicka den vidare till andra bloggare (7 st) som man gillar och tycker förgyller ens vardag. Förutom det skall man skriva sju intressanta saker om sig själv.

1. Är ett leijon i stjärntecken och det stämmer
2. Egoistisk, men mycket medveten om det
3. Bortskämd från barnsben, jobbar på det
4. Kreativ, om jag bara hade mer tid
5. Sockerberoende, ett bekymmer
6. Beundrar mina riktigt goda vänner
7. Vill lära mig så mycket som möjligt innan jag dör

Vill ge Awarden till följande bloggare, utan inbördes ordning

Christina, Ammor Islandshästar
Tova, Per-Olsgården i Vallbo
Irene, Tängmark Horses
Tjejerna, Wahlbergs Islandshästar
Inga-Maj, Artinge gård
Irja, Solbergs Islandshästar
Åse, Åse Ericssons islandshästar

Det var svårt att välja men dessa blev det till slut.

Kommentarer

Tova sa…
Tack gulliga Maarit för awarden,känner mig hedrad! Jag måste bara förstå mig på hur man gör den synlig på sin egen blogg, är inte så duktig på det här...
Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"