Ny hingst till Jämtland


Nu har nya ägaren till denna flotta hingst avslöjat inköpet på sin hemsida. Välkommen till Jämtland säger vi till denna flotta skimmel hingst (även fast jag inte gillar skimlar). Men denna tycker jag ser riktigt flott ut, med mycket flott form-hållning-hals. Blir mycket spännande att se i framtiden. Hoppas han har ett stort och mjukt steg, då kommer jag att falla. En ny bedömning kommer säkert att höja hans pass och ge honom en riktigt flott bedömning, passen har ju så stor betydelse...

Kommentarer

Anita J sa…
ingen länk till hemsidan? man måste ju få veta vad det är för vacker skimmel *s* jag som gillar skimmlar. Ha en trevlig helg!
Unknown sa…
Läckerbit! Jag som gillar skimmlar...
Men att betäcka en skimmel med en skimmel, det blir lite för mycket skimmel av det hela. ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"