En stund på sofflocket

Helg, vad härligt. Ligger på sofflocket och planerar dagen. Hästarna morgonfodrade, utsläppta och stallet mockat.

L har åkt till soptippen och här ligger jag :) Så fort han kommer hem ska jag ta bilen och hämta hö. Sedan fylla på strö i ligghallarna, 3 st. Sedan innan det blir mörkt ska jag motionera tre hästar. Innan mörkret kommer ska vi även hugga en adventsgran som jag tittat ut, men det går ju lika bra imorgon också.

Ska även klämma in en fika hos grannen som har öppet hus i sin skofabrik, WinterLife. Kolla in hemsidan, hon har världens varmaste ridvantar.

I em ska jag till SPA kliniken i Östersund och njuta av en massage. Efter det vill jag nog inte göra så mycket mer idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd