Gædingakeppni A-flokk

Vad är det för fel på mig? Plötsligt är jag anmäld till en GDA på lördag bara för att jag inte vill ha långtråkigt. Är det rätt anledning?

Fick se Rommes program igår och kände att det var lite trist att gå omkring på en tävlingsplats och inte ha något att göra. Skickade en förfrågan till tävlingsledningen och visst det gick att efteranmäla sig till Gædingakeppni A-flokk och den går på lördag och framförallt det går att rida F2 och A-flokk på samma tävling Ja, då var ju det fixat, har ytterligare en dag bokad med aktivitet och behöver inte gå och ha långttråkigt utan kan istället gå och vara supernervös. Räkna med att jag kommer vara nervös, har ju inte en aning om hur man rider, vad som förväntas. Några GD klasser går på fredag, så det är väl bara att bänka sig och studera.

Har väl tittat på gædinga på Island, men inte studerat med det ögat. Å rida själv...

Ómur helt ovetandes om sin tokiga ryttares påhitt

Kommentarer

Irja sa…
Kuuuuul. Önskar dig lycka till ��
Roligt! Blir nog ett besök till Romme för min del ;-) lycka till!

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"