Manuell bevattning?!



Vattnet tar knäcken på mig. 

Jag vill ha manuell bevattning dvs hinkar och baljor. Inga vattenkoppar. Men jag tror att jag snart måste ge mig. Jag blir inte yngre och det är väldigt slitsamt och även tidsödande. Samtidigt har man full koll på konsumtionen. Kluvet.

Men min kropp sliter ont och en vacker dag kommer ryggskottet som ett brev på posten.

Men jag gillar att ha kontroll. Vet exakt hur mycket vatten hästarna dricker och dricker dom inte och varför?!

Jobbigt...


Kommentarer

Unknown sa…
Hej, Du kan kanska köpa en vattenmätare att koppla på så ser man exakt hur mycket vatten det går =)
M A Friman sa…
Finns det vattenmätare till vattenkoppar?
Anonym sa…
Passa ryggen!Finns det inte automatisk påfyllning till theermobarer?En värmekabel.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"