Till Valne och träna




Packar in O'mur i transporten imorgon och åker till Valne och rider för Gummi. Inte så mycket för träningen utan mer för att hitta ny inspiration. Känner att inspirationen tryter. Viljan och ridglädjen lyser med sin frånvaro. Var till Wångens ridhus i onsdags och det var skönt. Red ganska lugnt men ändå gav det en skön känsla att kunna rida inomhus.

Känner mig som förste sjukvårdare, mockare och fodrare. Sedan finns det inte energi kvar till någon ridning. Mörkret kommer också smygande. Kvällarna blir kortare och tiden blir knappare.

På söndag är jakten slut och det är fritt fram att rida igen, i några veckor.

I november har jag tänkt ställa av hästarna och det ser jag fram emot. 

Ska rida för Eyolfur om några veckor, så jag bara måste rycka upp mig...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"