Boxvila



Jag längtar hem...

Boxvila i en månad är ingen drömsenario för en 2-årig hingst. Men tyvärr är det läget för Bruno just nu och framåt.

Konstaterar att jag har världens bästa sambo, grannar och vänner. Sambon ställer upp på hemmaplan fast det inte är hans hobby eller dröm att hålla på med hästar och absolut inte hingstungar på 2 år. 

Sambon får hjälp av både grannar och vänner med mycket. Sprutor, transport, lastning, rengöring, bandagering, extra fodringar osv.

Kan inte med ord beskriva min tacksam och glädje över alla mail och meddelanden jag får, om att hjälpa till på hemmaplan när jag inte själv finns på plats. Ovärderligt och helt underbart.

Stort tack och bamsekram. Snart får jag komma hem...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"