Master trainer


Har anmält mig till två kurser för Eyjólfur Ísólfsson. Har länge velat rida för honom och nu äntligen ska jag få chansen. Det är långt dit, men då har jag ju något riktigt roligt att se fram emot. Nu är jag riktigt motiverad för träning, brukar inte vara något problem den här årstiden i för sig. Men ser fram emot hösten också då jag inte brukar vara lika motiverad. Nu är det bara att ge gärnet. Både häst och jag ska vara i form när vi träffar Eyjólfur.

Det första tillfället är i oktober och det andra i december. Lång framförhållning, längtar...

Älskar hans filmer och kan se dom om och om igen. Den tredje filmen måste jag ju införskaffa nu så jag hinner se den innan det är dags för kursen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"