Godmorgon

Nu är det ljust när vi morgonfodrar och det är ljust när vi går hem från jobbet.


Harmonisk stoflock


 
Än så länge är det inte ljust när jag sticker ut och rider efter jobbet. Men det är inte många veckor kvar tills det är ljust även på kvällsturerna. Det ankommande ljuset och snön på backen, gör mig riktigt lycklig. Den bästa tiden är nu (ända fram tills myggen/knotten kommer).

I helgen blir det Dilles vintertölt. Med mig tar jag både Meyla och Rakel. Även L ska med (det är STORT). Återkommer om det framöver.

Trevlig helg!

Kommentarer

Sanna sa…
Hejsan! Tänkte bara berätta att jag såg i en tidning igår att det ska komma ut en Islandshäst Magazinet med start i mitten på April. Kom genast och tänka på dig men du har väl redan koll på läget kan jag tro :)

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"