Super erbjudande


Handgjorda RIDVANTAR, dvs vantar med tumme och lillfinger separerade. Äkta älgskinn med ullfoder. Vantarna är supervarma, så nu finns det ingen anledning att frysa längre.


Dom är förstärkta vid tummen och mellan ringfinger och lillfinger. Precis vad vi ryttare behöver.


Görs av Agneta som har sytt i skinn/läder i 25 år, hon har både kunskap och erfarenhet av våra behov och lädrets egenskaper.


Förmånligt pris, nu och fram till sista mars, endast 395 kr. Beställ via mig, än så länge.


Kommer att ha med mig vantar till Wången i helgen, så storlek kan provas ut där. Finns i dam - Small och Medium och Herr. Färgerna är brun eller svart.

Kommentarer

Är de riktigt, riktigt bra..?

Har provat en "supermodell" i fårskinn, och precis som med alla ridhandskar var jag varm, utom i ring- och lillfingret. Innan ridlektionen/ridturen är slut måste jag liksom knöla ihop handens alla fingrar i handsken för att hålla värmen, och då är de fakiskt värdelösa ändå=/

Det vore skönt att som reumatiker äntligen slippa rida i tumhandskar på vintern:)

Tacksam för svar/Desirée
M A Friman sa…
Har en granne som använt sina i en vecka och hon har inte klagat en enda gång. Men jag kan själv testa, så fort det blir superkallt och återkomma :)
Anonym sa…
Hej!

Jag vill beställa ett par! Jag har storlek 7,5. Kan ni hjälpa mig med storleken? Borde vara medium, kanske? Jag är jättetacksam om jag kan få dem så snart som möjligt.

Hur betalar jag?

Vänliga hälsningar
Taina

Jättefin blogg!
M A Friman sa…
Hej Taina, jag behöver mer uppgifter från dig, din adress? Vilken färg, brun eller svart. Behöver även personnummer. Skicka det på min mail maarit_friman@hotmail.com
Jenny sa…
Hej!
Letade fårskinnshandskar och hittade ditt inlägg. Säljs de fortfarande?
Mvh
Jenny
M A Friman sa…
Hej Jenny, svarar här då jag inte hittade några kontaktuppgifter till dig.
På hemsidan http://www.luddan.se/ finns kontaktuppgifter till henne som gör dom och säljer dom. Dom ligger inte ute på hemsidan men jag vet att hon tillverkar och säljer dom fortfarande i massor.

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"