Härliga hästar


Har så otroligt härliga hästar i stallet just nu. Rakel (ovan) är en turbo utan dess like. Som tur är har hon inte någon super kondis, så turbon tar slut ganska fort. Hon är nog det positivaste och flamsigaste jag någonsin träffat på. Hon gör mig glad!


Glóría (ovan) är till försäljning och varje gång jag rider henne så undrar jag varför jag valt att sälja henne. Hon är lagom pigg, bjuder på glatt och har underbar trav och galopp. Hon är tryggheten själv. Igår mötte vi timmerbilen, blev omkörda av timmerbilen, blev omkörda av snöplogen och passerade säkert tre traktorer som röjde snö. Fröken Glóría blinkade inte ens, bara lät dem passera. Hon gör mig glad!!!

Ómur (ovan) är enorm, det brister bara i mina kunskaper för att få fram allt det häftiga i honom. Men för varje dag hittar jag nya knappar. Han gör mig glad!!!

Sedan ska vi inte tala om Meyla - hon gör mig GLAD!!!

Jag har sådan tur som har dessa hästar i stallet just nu...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"