Häst i Jämtland


Blev uppringd idag av en mycket hästengagerad person från Hälsingland. Dom har börjat med en hemsida som skall fånga upp hela HÄSTSVERIGE. Wow vilket jobb säger jag. Kände först att detta krockar lite med Islandshästföretagarna, men sedan ändrade jag mig. Hästsverige är ju faktiskt mer än bara Islandshästar, eller?! Börjar jag bli insnöad i rasen eller?!

Till att börja med finns denna hemsida för Häst i Hälsingland och nu planerades bl a för Häst i Jämtland (hemsidan kommer inom kort).

Ni kan kika redan nu på Hälsinglands sida, så återkommer jag när jag får mer info om Jämtland.

Skulle önska att det fanns en hemsida, där jag kunde lägga in alla minan favorithemsidor och sedan kom det ett mail till mig när någon av dessa uppdaterades. För som det är nu så finns det så himla mycket bra hemsidor att läsa, men man missar för man kan inte titta in på alla varje dag, då skulle man drunkna.

För bloggar finns det ju Bloggkoll, som man kan lista sina favoriter på. Men detta skulle jag önska för hemsidor också. Finns det så tipsa mig gärna.

Bilden är på en fantastisk fux hingst, fotograf är den superduktiga Ulrika Forsstedt. Har "snott" bilden från FB.

Kommentarer

Anonym sa…
Den här bilden känner jag igen!
Vilken snygging!

Nu fattas det bara en vacker vinterbild på honom:)

Ulrika
M A Friman sa…
På vintern har vi inte lika bra "spring" hagar att ta bilder i. Det blir så mycket hus, bilar och staket i bakgrunden.

Hoppas du inte misstycker att jag lägger in dina bilder lite då och då, dom är så fina så dom måste visas. Slöseri att bara arkiveras i en dator;)
Anonym sa…
Nä det gör inget!:)
Men det är klart att du måste ha vinterbild på snyggingen!
Vet du hur vacker fuxar blir i snö??

Ulrika

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd