Reflexer a och o

Så här i vintertid är det mycket viktigt med reflexer och speciellt för oss hobbyryttare som rider på kvällarna längst vägarna. VI MÅSTE SYNAS!

På benreflex sidan är Boetts benreflexer Teddy en stor favorit. Använder storlek 3 till frambenen och storlek 4 till bakbenen. Super!

Har även Boetts hjälmreflex, tygelreflex, svansreflex och koppel - ser ut som en vandrande julgranspolis. Men det får jag leva med, huvudsaken jag syns.

Tygelreflexen har jag satt på stigbyglarna istället.

Brukar alltid bunkra upp när jag är på Globen. Men denna helg blir det inget Globen för mig. Men har skickat med en beställning, det finns ju andra som är/ska dit.

Hos Boett finns andra storfavoriter också, fleece täcket Mossen och vintertäcket Smedby. Eksemtäckena är helt oslagbara, så himla perfekta i passformen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"