Ridkurs

Har sent omsider anmält mig även till januari kursen för Gummi. Det är den 30-31 januari i Wångens ridhus.

Kul att det fanns en plats över även fast jag anmälde mig så här sent. Ifall det finns boxplatser lediga så tar jag med mig både Ómur och Meyla och rider ett pass var med dem per dag.

På hemvägen lämnar jag kvar Ómur hos Gummi. Då börjar träningen inför visningen i vår/sommar. Då har jag endast Meyla kvar hemma som ridhäst, så det blir full fokus på henne framöver. Men jag klagar inte, hon är helt fantastisk. Lycklig jag som har henne!

Kommentarer

Lisa sa…
Vad kul att du ska gå kurs :) Ibland kan det vara skönt att bara fokusera på en häst ett tag :)
Inga-Lill sa…
Nu har jag spridit ut att jag vill gå på Gummi kurs. Så jag hoppas att det snart dyker upp en lämplig. Vilken otroligt vacker bild föresten.
Joanna sa…
Fin bild Maarit!
Ulla sa…
wow! vilken häftig bild!

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Råd efter kastrering av hingst