Gneisti kurser


Gneisti arrangerar ridkurser framöver, den första redan den 30-31 januari, med Gummi Einarsson. Den har jag inte anmält mig till för jag skulle arbeta den helgen, nu har arbetet blivit inställt och jag har en ledig helg, jag blir garanterat sugen och frågan är om det finns lediga platser.

Nästa kurs är 27-28 februari och den är jag anmäld till. Har som mål att åka med Meyla på den kursen. Gummi är instruktör.

Ingen kurs i mars inplanerad men sedan kommer det en i april, 17 till 18. Den krockar dock med Hingstfestivalen, som jag så gärna vill åka på. Där är inte instruktör bestämd ännu.

I augusti blir det åter 3-dagarskurs, 17-19 augusti. I år har jag verkligen planerat att gå den kursen, har ju gjort uppehåll i några år då jag inte haft hästar som passat på en tredagarskurs. Men i år tar jag med mig Ómur eller Meyla eller båda...

Till hösten blir det en kurs 9-10 oktober.

Alla dessa kurser är inplanerade till Wången.

Är riktigt riktigt kurs sugen nu, har lullat mycket i skogarna nu och vill in i ridhuset och jobba lite.

På bilden, jag och Meyla en januari eftermiddag. Den hästen gör mig så glad för hon är så glad!

Kommentarer

Inga-Lill sa…
Vad roligt det låter med alla kurser. Jag vill också gå en Gummikurs med min lilla passhäst :-)
Lisa sa…
Härligt när man blir sådär glad av sin häst, förstår precis vad du menar :D

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

Råd efter kastrering av hingst

"Lotagen-träsket"