Tiden springer...

... ifrån mig, ibland. Att denna vecka skulle bli ruschig det visste jag, men ändå. Det är inte klokt vad man flackar och far. Ändå tycker jag att jag är duktig på att bara fara på det jag vill fara på och det jag tycker är kul. Det var superkul att vara till Stockholm (ett vintrigt Sth) och det var superkul att träffa tjejerna på Stockholms Ridsportförbund, inte bara superkul utan nyttigt också.

Goda grannar är guld värt, vad skulle jag göra utan er?! Tack! Har utnyttjat dem alla denna vecka, nästan i allafall. Sprider ut arbetsbelastningen, för att inte slita ut en åt gången. Tror att dom håller längre på så vis.

Idag var jag hem en sväng på lunchen, för att kunna se mina hästar och katter i dagsljus. Ibland får man blickar som säger, tror jag, exakt det jag tänker, både av hästarna och katterna. Katterna är underbarast, lyfter knappt på huvudet när man rusar förbi. Ändå säger dom - Gör som oss, stanna hemma under täcket och mys en stund till... Eller är det inte det dom säger?!

Imorgon kväll har jag tid för en ridtur i snön, längtar så...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hästens skål

"Lotagen-träsket"

Mobila vindskydd